Patarimai pradedantiems. SEO paslaugų specialistai netampama tik pasiskaičius straipsniu google viešame bloge. Neretai, kai kuriose srityse praktika yra kitokia, ypač šalyse, kurios nėra pagrindinės google „maitintojos”. Tas siūlome paskaityti vieno iš seo specialistų atsakymą į klausimus dėl straipsnių kiekio, anchore procentų.
Patarimai pradedantiems
Tekstus gavome. Straipsnių intensyvumas nėra didelis, esame parašę ir patalpinę apie 60-70 straipsnių. Svarbiau išlaikyti nuoseklumą, kad ne visi per dieną, tada tenka laukti rezultatų ilgiau, nes google robotai fiksuoja didelį nuorodų kiekį, todėl reaguoja kaip į spam kol neprasibėga dar kartą po mėnesio kas suprantama, užtrunka. Tad 20-30 straipsnių yra standartinis kiekis per mėnesį.
Norint raktų stabilumo, naudinga koncentruotis ne tik ties naujomis nuorodomis, bet ir ties jau esamų stiprinimu. Praėjus tam tikram lauki, jei talpinti straipsniai negauna įeinančių nuorodų, kas googlui patvirtina jų aktyvumą, jos tampa pasyviomis nors ir fiksuojamos seo įrankiais.
Naudinga pasidomėti:
Raktažodžių stabilumas
Nepastovus raktas reiškia ne pilną optimizavimą siekiant didesnės konkurencijos. Raktai kyla ir stabilizuojasi dedant maksimalias pastangas neatsipalaiduojant, jei raktais pakyla iki TOP3 ar net TOP1. Dažnai google taip tikrina vartotojų elgesį puslapyje, išbuvimo jame laiką ir jei konkurentų vertinimas bus geresnis, po mėnesio raktai grįžta į savo vietas laukti geresnių rezultatų.
Dėl anchorre klausimas keliamas teisingai, kadangi google, įrankiuose pateikia tik galimus raktažodžius ir jei pastebėjote, kartas perspėja, kad jie nebūtinai gali pritraukti vartotojus. Todėl siūlytume paįvairinti anchore feazes. Viename iš straipsnių matėme, kad nuorodą sudaro ne 2 žodžiai, bet keli.
Raktinių frazių žymėjimas
Iš praktinės pusės rekomenduojame žymėti ne visa raktinį žodį, bet dalį jo, pavyzdžiui. Visame tekste galima begales kartų minėti led reklama ir kartoti tai, kartoti. Tačiau kuriame nors sakinyje paminėkite tik led su minties pratęsimu ir suaktyvinkite tik tokią nuorodą. Galima ir atvirkščiai, nuorodą kaip anchore daryti žodžiu reklama. Tačiau tekste privaloma akcentuoti būtent led reklama, led reklamos, led galimybės ir t.t. Išeinanti nuoroda tik su led ar reklama google bus fiksuojama atsižvelgiant į teksto turinį, tad jei aprašysite gamybą, kainas ir kokia iš to nauda, visos išsakytos mintys sustiprins ne tik raktažodį led reklama, bet praplės jį ir sustiprins papildomomis frazėmis. Akivaizdu, kad ne visi veda led reklama, nes yra papildomų interesų dėl kainų, terminų ar lokacijos. Todėl rašant tekstus galima išsiplėsti į adresus, aptarti kainas ir gamybos terminus.
Tiesą sakant, procentų net nesame skaičiavę. Esame optimizavę raktažodį, kurio anchore iš tekstų buvo netoli 100 proc. Tai nebuvo blogai, nes prie panašaus raktažodžio po kurio tai laiko pradėjo “lipdytis” papildomi, su kaina, lokacija, pigiau, akcija ir t.t. Žvelgiant į priekį, po tokio rakto iškėlimo mums buvo ženkliai lengviau pritempti ir kitus raktus, kurie atitiko raktažodį. Mūsų paslaugos kaina klinetui išliko ta pati, tačiau sumažėjo išlaidos įdedant pastandas keliant naujus raktažodžius klientui įvertinus optimizavimo naudą.
Parašėme straispnį 😊