Reklamos gamybos planavimas versle. Turbūt nerasime tokio verslo, kuris nevykdytų reklaminių kampanijų. Reklama yra tiesiog gyvybiškai svarbi visoms įmonėms tiek verslo pradžioje, tiek jau įsitvirtinusioms rinkoje. Gaminamų reklamų dėka verslai gali plėstis, informuoti savo vartotojus apie veiklos pokyčius, naujienas, ar supažindinti su kita aktualia informacija. Ir nėra svarbu ar tai nauja, ar jau kelis metus egzistuojanti įmonė. Tik tiek, kad stambios kompanijos jau taiko visai kitas reklamos strategijas ir investuoja daugiau, taip konkuruodamos su kitais industrijos lyderiais. Tačiau nepaisant įmonės dydžio reklamos kampanijas reikia planuotis ir strateguoti. Tik kruopščiai apgalvota ir kokybiškai pagaminta reklama gali pateisinti Jūsų lūkesčius.
Reklamos gamybos planavimas
Reklamos gamyboje svarbu prisitaikyti prie esamos situacijos
Prieš planuojant gaminti reklamą, reikia apsvarstyti keletą dalykų, kurie padės Jums visada pasiekti geriausių rezultatų. Reaguokite į pakitusią situaciją greičiau nei konkurentai. Kurkite reklamos planus ne metams, bet ketvirčiams. Ypač dabar kai situacija dėl covid-19 pasaulyje kinta labai drastiškai ir greitai. Jei situacija greitai kinta, pasvarstykite apie reklamos taktikos keitimą kiekvieną ketvirtį, kad įsitikintumėte jog Jūsų kuriamos reklamos veiksmai atitinka esamą situaciją. Eksperimentuokite kokia medija ar skelbimų tipai dabar yra geriausi ir būtų efektyviausi būtent Jūsų verslo tematika.
Naudinga pasidomėti:
- Idėjos gaminant reklamą – modernus apšvietimas;
- LED reklama – pasirinkite ir sutaupykite;
- Įsitikinkite ar tūrinės raidės atitinka reikalavimus;
- Reklama ant automobilių;
Kurkite strategiją, net tik klientų pritraukimui, bet ir jau esamų klientų išlaikymui
Sutelkite dėmesį į jau esamų klientų aktyvavimą. Tai yra labai svarbu – nepamiršti ir parodyti dėmesį jau esamiems klientams. Dėmesys savo ištikimiems klientams parodys nuostabius rezultatus. Atminkite, kad naujų klientų pritraukimas vykdant reklaminę kampaniją kainuoja penkis kartus brangiau, nei esamų klientų išlaikymas. Gaminant reklamą ir planuojant strategijas nepamirškite apie tai. Kartais gal užtenka tik kvietimo ir buvęs klientas sugrįš, jei buvo prarastas.
Nebijokite peržiūrėti ir išanalizuoti sėkmingas reklamas iš ankstesnių metų
Pažvelkite, į tai ką anksčiau padarėte rinkodaros ir reklamos srityje ir užduokite sau keletą klausimų:
- Ar ši reklamos gamybos strategija pritrauktų mano tikslinę auditoriją?
- Ką galima pritaikyti prie šio sezono reklamos tendencijų?
- Kokie pagaminti reklaminiai gaminiai buvo efektyviausi?
- Ar tikėtina, kad ir toliau tai bus veiksminga esant dabartinei situacijai?
- O gal tokia reklamos strategija ir gaminiai šiuo metu visai neveiksminga?
- Ką daro mūsų konkurentai ir kaip tai padaryti kitaip, geriau, efektyviau?
- Kokie išskirtinumai, kuriuos būtų galima panaudoti savo reklamose?
Apsvarstykite praeities sėkmę, pasiimkite labiausiai pasiteisinančius reklamos modelius, bet nebijokite ir išbandyti kažko naujo. Juk negalite žinoti, kaip veiks nauja strategija, kol nepabandysite jos!
Pasirinkite tinkamus reklamos skleidimo kanalus
Šiuo metu dauguma įmonių orientuojasi į skaitmeninę reklamą. Mes nuolat juos matome įkyriai visur skaitmeninėje erdvėje ir žmones tai erzina. Todėl rekomenduojame nepamiršti įvairios formos lauko reklamos gaminių. Ši tradicinė reklama ne veltui egzistuoja tiek laiko – ji veikia. Apklausos duomenimis net 68 % žmonių jaučia, jog jų dėmesį labiau prikausto įdomi lauko reklama nei internetinė. O net 72 % apklaustųjų virtualioje erdvėje iškart išjungia virtualų skelbimą, pasirodžiusį internetinė erdvėje iki galo neperskaitę žinutės. Tai tik dar kartą įrodo, kokį stiprų poveikį vis dar daro visuomenėje tradiciniai reklamos gaminiai, tokie kaip tūrinė reklama, reklaminiai stendai, skydai, tentai, led reklama ir kt.
MB “Reklamos kepėjai” reklamos gamybos specialistai pasiruošę rasti geriausią sprendimo būdą būtent Jūsų verslui ir pagal turimą biudžetą.